• رد پالت، پالتی برای تمامی کسب و کارها
  • تلفن: 02188283411

مدیریت کمپین های بک لینک

مدیریت لینک سازی رپورتاژ

هنگامی که می‌خواهید خبری را برای کسب‌وکارتان منتشر کنید، رسانه‌ها می‌توانند در این امر کمک‌رسان باشند و با انتشار اخبار شما لابه‌لای خبرهای خود تحت عنوان رپورتاژ آگهی، پیام‌تان را منتقل کنند. برای اثربخشی بیشتر رپورتاژ در انتقال پیام و تاثیر آن بر برندینگ و فروش لازم است تا رپورتاژ شما دیده و خوانده شود. پس لازم است تا ترافیک به سمت رپورتاژ شما هدایت شود. اما رسانه‌ها خودشان روزانه ده‌ها خبر و مطلب را در سایت یا وبلاگشان انتشار می دهند. اما راهکار این مطلب در همکاری با تیم بک لینک سازی رد پالت است.

مدیریت کمپین های رپورتاژ آگهی

در چنین شرایطی برای اینکه رپورتاژ شما پیام برندتان را موثرتر به مخاطب برساند و بیشتر دیده شود می‌توانید از جایگاه‌های خبری شبکه رد پالت استفاده کنید. این جایگاه‌ها در صفحات پربازدید رسانه‌ها قرار گرفته و به دیده شدن چندبرابری رپورتاژها کمک می‌کنند. ما بعلت رابط نزدیک کاری با سایت های خبری به راحتی امکان مدیریت کمپین‌های خبری و تبلیغات رپورتاژ آگهی کاربرانمان را در سایتهای آنها داریم و این امکان را خواهیم داشت تا از این ظرفیت بهره‌مند شده و محتوای خود را به دید چند هزار کاربر مرتبط برسانیم.

مدیریت کمپین های بک لینک سازی رد پالت

کاربردهای رپورتاژآگهی

رپورتاژ آگهی با هدف سئو

کسب‌وکارها با انتشار رپورتاژ آگهی می‌توانند از اعتبار رسانه‌ها برای دریافت بک لینک‌های دائمی و باکیفیت استفاده کنند و رتبه بهتری در نتایج گوگل بگیرند.

رپورتاژ آگهی با هدف روابط عمومی

رپورتاژ آگهی با سئو
کسب‌وکارها با انتشار رپورتاژ آگهی‌ می‌توانند درباره اخبار برند و بیانه‌های مطبوعاتی خود اطلاع‌رسانی کنند و تصویر شفافی از برند در ذهن مخاطبان ایجاد کنند.

ویژگی های سایت ناشر رپورتاژ آگهی

نتیجه مدیریت صحیح کمپین های رپورتاژ آگهی

دیده شدن محتوا

با درج رپورتاژ آگهی در سایتهای مطرح، محتوای شما توسط مخاطبین بیشتری رویت می شود. مخاطبینی که بخش اعظم آنها تا قبل از خواندن این محتوا با شما آشنا نبوده اند.

آگاهی از برند

وقتی محتوای شما توسط مخاطبین جدید رویت می شود، آنها به دنبال نام و نشان نویسنده و یا راوی آن می گردند. که از طریق رپوتاژ آگهی با برند شما آشنا می شوند.

رشد سئو

مخاطبان از طریق لینکهای موجود در محتوای رپورتاژ شده وارد سایت شما می شوند. وجود لینکها و حضور کاربران باعث افزایش پیج آتوریتی و ارتقا جایگاه سایتتان می شود.

افزایش فروش

اگر تمام عوامل قبلی به خوبی اجرا و هدایت شده باشند شما به هدف خود رسیده اید. هدفی که جز افزایش فروش کالا و خدمات یک کسب و کار را در پی نخواهد داشت.

انواع رپورتاژ آگهی

خرید بک لینک Back Linke

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای گوگل برای تعیین اعتبار و رتبه یک سایت، لینک‌های دریافتی آن از سایر سایت‌ها است. البته باید به خاطر داشته باشید که رفتار طبیعی در دریافت بک‌لینک از یک سایت یا مرتبط بودن آن می‌تواند میزان تاثیرگذاری را افزایش دهد.

بک لینک باعث می‌شود تا توجه گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر به سایت شما بیشتر شود و از این طریق در بهبود سئو سایت مؤثر است. همچنین هنگامی که از دیگر سایت‌ها بک لینک می‌گیرید، علاوه بر کسانی که به صورت مستقیم به سایت یا وب‌سایتتان وارد می‌شوند، از دیگر سایت‌ها هم بازدیدکننده به صفحه شما هدایت می‌شود و از این طریق تعداد بازدیدکنندگان سایت به سرعت افزایش می‌یابد. از این رو می‌تواند تأثیر زیادی بر سئو سایت و افزایش ترافیک سایت داشته باشد.

https://redpalet.net/storage/2020/04/back-links.png

مزایای خرید بک لینک معتبر و قوی

  • ارتقاء رتبه سایت در موتور جستجوگر گوگل

    خرید بک لینک قوی و معتبر باعث ارتقاء سریع سایت کسب و کارتان در موتور جستجوگر گوگل می گردد. یکی از راه های سریع جایگاه یابی در گوگل خرید بک لینک های قوی و معتبر است.

  • افزایش ترافیک ورودی سایت

    قرار گرفتن لینک صفحه یا صفحات وب سایت در سایت های دیگر باعث دیده شدن سایتتان است. در ضمن این دیده شدن باعث ایجاد ترافیک کاربران به سمت سایتتان می گردد.

  • ارتقاء اعتبار سایت

    چنانچه سایت شما از یک سایت معتبر لینک بگیرید، برای گوگل ارزشمند است. زیرا گوگل متصور است که شما اعتبار خوبی داشتید که یک سایت معتبر به سایتتان لینک داده است. در نهایت گوگل سهمی از این اعتبار شامل سایت سفارش دهنده بک لینک می کند.

خرید بک لینک Back Linke

بک لینک فالو

بک‌لینک‌های فالو از اعتبار و قدرت بیشتری برخوردارند و اعتبار را از سایت رسانه به سایت مقصد انتقال می‌دهند. همچنین شناسایی آن‌ها برای ربات‌های گوگل هم کار ساده‌ای است. طبیعتاً ازآنجایی‌که فقط لینک‌های فالو ارزش وب‌سایت منبع را به وب‌سایت لینک شده انتقال می‌دهند، پس برای بهبود سئوی وب‌سایت‌های خود باید به دنبال گرفتن بک‌لینک‌های فالو باشید

نوفالو

ربات‌های گوگل از کنار لینک‌های نوفالو به سادگی می‌گذرند و آن‌ها را نادیده می‌گیرند؛ به همین خاطر اعتباری هم از سایت مبدا منتقل نمی‌شود و صرفا کاربران می‌توانند به سایت مقصد سر بزنند و باعث افزایش ترافیک ورودی شوند و به صورت غیرمستقیم روی سئو سایت شما موثر باشند. زمانی یک لینک نوفالو ایجاد می‌شود که در ساختار لینک عبارت rel=nofollow درج شده باشد.