• شبکه تخصصی چاپ، بسته بندی و تبلیغات
  • تلفن: 02188283411

چاپ جعبه کیبوردی

چاپ جعبه کیبوردی

چاپ جعبه کیبوردی

جعبه کیبوردی کرافت به جعبه هایی گفته می‌شود که برای جلوگیری از آسیب‌دیدن محصول در هنگام حمل ساخته شده‌اند. این کارتن ها که از کاغذ کرافت و مقوا تولید می‌شوند به یکی از محصولات ضروری امروزی تبدیل شده‌اند. مواد اولیه آنها، مقوای کرافت است که دوستدار محیط‌زیست است و از بهترین جایگزین‌ها برای بسته‌ بندی پلاستیکی است. بعضی‌ها به دلیل رنگ این محصول به آن جعبه کاهی نیز می‌گویند.

باتوجه‌به این که امروزه تقریباً تمامی افراد کسب‌وکاری برای خود راه‌اندازی کرده‌اند که بسیاری از آن فروش محصولات در فضای آنلاین است، لازم است تا از یک بسته‌ بندی ایمن و دوستدار محیط‌زیست استفاده کنند. کارتن کیبوردی یکی از پرطرف‌دارترین و شیک‌ترین بسته‌ بندی‌ ها است که قیمت مناسبی دارد و به دلیل تنوع در ابعاد، برای بسیاری از محصولات مناسب است. همچنین قابلیت چاپ این کارتن ها باعث شده تا به محبوبیت آن‌ها افزوده شود و امکان استفاده از یک فضای اختصاصی را برای کسب‌وکارها فراهم کرده است.

 

خدمات چاپ جعبه کیبوردی

چاپ جعبه کیبوردی

هنگام تولید جعبه کرافت، وزن، ضخامت، سختی، زبری و جذب رطوبت پنج فرایند مهمی هستند که ارزیابی می‌شوند. جعبه بسته بندی کرافت با استحکام خود برای حمل‌ونقل و جابه‌جایی ایدئال هستند و برای بسته‌ بندی انواع محصولات به کار می‌روند و به‌خوبی از کالا و محصول محافظت می‌کنند. همچنین باکس کرافت به دلیل ساختار درپوشی که دارد به‌راحتی خم نمی‌شود و می‌تواند در مدت‌زمان طولانی حمل‌ونقل کالا از آن محافظت کند.

برای انتخاب سایز درست کارتن کیبوردی، ابتدا باید ابعاد محصولتان را اندازه بگیرید و سپس ابعاد کارتن را کمی بزرگ‌تر از محصولتان انتخاب کنید. با انجام این کار می‌توانید به‌راحتی ابعاد درست کارتن را برای محصول خود انتخاب کنید و نگرانی بابت آن نداشته باشید.

 

انواع جعبه کیبوردی قابل چاپ

چاپ جعبه کیبوردی سفید فنی و حرفه ای
جعبه کیبوردی سفید دو رنگ
جعبه کیبوردی نخودی تک رنگ
چاپ جعبه کیبوردی سفید بدون بند
جعبه کیبوردی ایندربرد سفید بدون بند
چاپ جعبه کیبوردی کرافت
جعبه کیبوردی کرافت بدون بند

برای استعلام قیمت با ما در ارتباط باشید.

چاپ محصولات فست فودی و کافه ای

چاپ هولدر لیوان کاغذی قهوه
چاپ هولدر لیوان کاغذی
جعبه سیب زمینی طرح کلاسیک لیوانی
چاپ جعبه سیب زمینی
جعبه پیتزا مربع
چاپ جعبه پیتزا
جعبه سوخاری در قفلی مدل هلالی قرمز
چاپ جعبه سوخاری
چاپ جعبه ساندویچ زیپی ایندر برد
چاپ جعبه ساندویچ
چاپ کاغذ کف سینی ساندویچ جنس گلاسه
چاپ کاغذ ساندویچ
جعبه همبرگر برگرلند
چاپ جعبه همبرگر
پاکت دلیوری پیتزا یک نفره
چاپ پاکت بیرون بر