• شبکه تخصصی چاپ، بسته بندی و تبلیغات
  • تلفن: 02188283411

چاپ لیوان کاغذی

چاپ لیوان کاغذی

چاپ لیوان کاغذی

لیوان کاغذی یک لیوان یک بار مصرف است که اغلب با پلاستیک و یا موم پوشش داده می شوند تا در مقابل مایعات مقاومت داشته باشند. لیوان های کاغذی به طور گسترده در سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. امروزه در سراسر دنیا و همچنین در ایران چاپ لیوان کاغذی برای شرکت ها و بخصوص برند ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

امروزه و با گسترش کمپین های حمایت از محیط زیست استفاده از لیوان های کاغذی و سلولوزی بسیار رایج و مرسوم شده و شبکه تخصصی رد پالت تلاش خود را بر این داشته تا در راستای اهداف خود که همانا حمایت از محیط زیست است و در همین مسیر و متناسب با مسئولیت خود چاپ لیوان کاغذی مرغوب را در دستور کار خود قرار دهد.

چاپ لیوان کاغذی ۹۰ سی سی (سایز کوچک)

لیوان کاغذی با حجم ۹۰ سی‌سی، برای سرو نوشیدنی‌های کم حجم مانند اسپرسو، آب معدنی، نوشابه یا عصاره‌های مختلف کاربرد دارد. به دلیل حجم کوچک، این نوع محصولات اغلب به نام لیوان شات و قهوه شناخته می‌شوند. از این‌رو، عموماً در محیط‌هایی که میزان مصرف نوشیدنی کمتر است مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

  • این نوع لیوان بصورت تک جداره چاپ و تولید می شود.
  • جنس قسمت داخلی لیوان مقوای پلی اتیلن، ضخامت ۲۰۶ گرم
چاپ لیوان کاغذی 90 سی سی

چاپ لیوان کاغذی ۱۲۰ سی سی (سایز کوچک)

لیوان کاغذی با حجم ۱۱۰ یا ۱۲۰ سی‌سی، برای سرو نوشیدنی‌هایی با دمای متوسط مناسب است. اگر بخواهیم بدانیم که کاربردهای این لیوان کاغذی چیست باید به سرو نوشیدنی‌های گرم یا سرد مانند شربت، آبمیوه، قهوه، اسپرسو، نسکافه و شیر کاکائو اشاره کنیم. این نوع لیوان‌ها در کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها، آشپزخانه‌ها و میزبانی‌های کوچک‌تر به‌عنوان گزینه‌ای عالی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • جداره بیرونی لیوان میتواند بصورت صاف و یا کرکره ای باشد.
  • جنس قسمت داخلی لیوان مقوای پلی اتیلن، ضخامت ۲۰۶ گرم
 
چاپ لیوان کاغذی 120 سی سی

چاپ لیوان کاغذی ۲۲۰ سی سی (سایز متوسط)

لیوان کاغذی با حجم ۲۲۰ سی‌سی، برای سرو مقدار بیشتری از نوشیدنی‌ مناسب است و یک سایز استاندارد و پرکاربرد محسوب می‌شود. با استفاده از این لیوان کاغذی، می‌توانید نوشیدنی‌های با حجم بیشتر مانند آب‌میوه، کوکتل‌ها، نوشابه‌های گازدار و سایر نوشیدنی‌های متنوع را به‌خوبی سرو کنید و از حفظ دمای آن‌ها لذت ببرید. لیوان کاغذی ۲۲۰ سی‌سی به‌ویژه در کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها، جشن‌ها و مراسم‌های مختلف، جلسات تجاری و تبلیغات محیطی به‌عنوان یک گزینه کاملا ایده‌آل شناخته می‌شود.

  • جداره بیرونی لیوان میتواند بصورت صاف و یا کرکره ای باشد.
  • جنس قسمت داخلی لیوان مقوای پلی اتیلن، ضخامت ۲۰۶ گرم
 
چاپ لیوان کاغذی دو جداره 220 سی سی

چاپ لیوان کاغذی ۳۶۰ سی سی (سایز بزرگ)

لیوان کاغذی با حجم ۳۶۰ سی‌سی نسبت به سایر همرده‌های خود از ارتفاع بیشتری برخوردار است که برای سرو نوشیدنی‌هایی با حجم زیاد کاربرد دارد. از جمله مزیت‌های بهره‌گیری از این محصول می‌توان به سرو نوشیدنی‌هایی مانند نوشابه‌های یخ‌زده، آب‌میوه، کوکتل‌ها و نوشیدنی‌های متنوع در مراسم‌ها و جشن‌ها اشاره کرد. این نوع لیوان‌ها به‌طور معمول در محیط‌هایی که نوشیدنی بیشتری ارائه می‌شود مناسب هستند. حال می‌تواند رستوران‌ها، کیترینگ‌ها و جشنواره‌ها و مراسم‌های بزرگ باشند یا یک نشست اداری یا تجاری کوچک تفاوتی نمی‌کند.

  • جداره بیرونی لیوان میتواند بصورت صاف و یا کرکره ای باشد.
  • جنس قسمت داخلی لیوان مقوای پلی اتیلن، ضخامت ۲۰۶ گرم
 

لیوان کاغذی تک جداره

لیوان کاغذی تکجداره تنها از یک لایه کاغذ ساخته شده است که معمولا در آن پوشش نازک پلی اتیلن (PE) به کار می‌رود تا ضد آب شود. از مزایای لیوان کاغذی تکجداره می‌توان به هزینه کم، وزن سبک، قابلیت بازیافت و استفاده آسان اشاره کرد. علاوه بر این لیوان‌های کاغذی تکجداره به دلیل طراحی ساده به انرژی و کاغذ کمتری برای تولید نیاز دارند و با توجه به وزن سبک، هزینه حمل و نقل آن‌ها کاهش می‌یابد.

لیوان کاغذی دو جداره

یکی از ویژگی‌های اصلی لیوان کاغذی دوجداره تراکم یا ضخامت آن است. البته باید توجه کنید که این لیوان در مقایسه با لیوان کاغذی تکجداره نسبتاً گران‌تر است. البته این افزایش قیمت بی دلیل نیست، چراکه این نوع لیوان به خوبی عایق بندی شده است و می تواند دمای نوشیدنی را به مدت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه ثابت نگه دارد و از کیفیت طعم و مزه آن نکاهد. این لیوان به مرور زمان خیس و سست نمی‌شود و گاهی اوقات بیش از یکبار می‌توان از آن استفاده کرد، که از مزیت‌های آن محسوب می‌شود.

 

لیوان کاغذی سه جداره

لیوان کاغذی سه جداره شامل سه لایه کاغذ است که بین هر دو لایه عایقی قرار دارد. این لایه‌های عایق معمولاً از مواد مختلفی مانند کاغذ مقوا، پلی اتیلن و یا حتی آلومینیوم تشکیل شده است. لیوان کاغذی سه جداره، با داشتن لایه‌های داخلی و خارجی عایق، بیشترین دوام و ماندگاری را ارائه می‌دهد. این لایه‌ها باعث می‌شوند که نوشیدنی‌های گرم به مدت طولانی‌تری گرم بمانند و از نظر کیفیت بسته بندی بسیار عالی باشند. این نوع لیوان معمولاً در مکان‌هایی مانند کافه‌ها و رستوران‌هایی که به کیفیت بسته‌بندی نوشیدنی‌ها اهمیت می‌دهند، استفاده می‌شود، اما هزینه‌ی بیشتری نسبت به دیگر نوع‌ها دارد.

چاپ لیوان سه جداره کافه ای

خدمات چاپ لیوان کاغذی

سایزبندی لیوان های کاغذی

انواع لیوان های کاغذی قابل چاپ

چاپ لیوان کرافت جداره صاف
لیوان کرافت جداره صاف
چاپ لیوان کرافت جداره کرکره ای
لیوان کرافت جداره کرکره ای
چاپ لیوان گلاسه نیمه براق جداره صاف
لیوان گلاسه نیمه براق جداره صاف
چاپ لیوان گلاسه نیمه براق جداره کرکره ای
لیوان گلاسه نیمه براق جداره کرکره ای
چاپ لیوان کاغذی قهوه کافه کوف
چاپ لیوان کاغذی کافه دیسترو
چاپ لیوان کاغذی کافه جی کافه
چاپ لیوان کاغذی قهوه کافه بونو
چاپ لیوان کاغذی کافه فردو
چاپ لیوان 360 سی سی کافه واو
چاپ لیوان کاغذی کافه ای دو جداره
چاپ لیوان کاغذی کافه ونی
چاپ لیوان کاغذی سه جداره کافه برسا
چاپ لیوان کاغذی 90 سی سی کافه بیکری

برای استعلام قیمت با ما در ارتباط باشید.

چاپ محصولات مشابه

چاپ هولدر لیوان کاغذی قهوه
چاپ هولدر لیوان کاغذی
جعبه سیب زمینی طرح کلاسیک لیوانی
چاپ جعبه سیب زمینی
جعبه پیتزا مربع
چاپ جعبه پیتزا
جعبه سوخاری در قفلی مدل هلالی قرمز
چاپ جعبه سوخاری
چاپ جعبه ساندویچ زیپی ایندر برد
چاپ جعبه ساندویچ
چاپ کاغذ کف سینی ساندویچ جنس گلاسه
چاپ کاغذ ساندویچ
جعبه همبرگر برگرلند
چاپ جعبه همبرگر
پاکت دلیوری پیتزا یک نفره
چاپ پاکت بیرون بر