• شبکه تخصصی چاپ، بسته بندی و تبلیغات
  • تلفن: 02188283411

فراخوان طراحی محصول ۲۰۲۴ Kokuyo

فراخوان طراحی محصول ۲۰۲۴ Kokuyo
 

The Kokuyo Design Award یک رقابت بین المللی طراحی محصول است که بر تصور و ساخت آینده با کمک یکدیگر تمرکز دارد و آثار ارسالی برگزیده را تبدیل به محصولات تجاری می کند.

موضوع امسال رقابت «prototype» است. در طراحی محصول واژه ی پرتوتایپ به طور کلی به معنای پیش نمایش یک محصول قبل از اتمام نهایی است. اما برای این پروژه برگزارکنندگان این واژه را به معنای «ایده ی اصلی که پتانسیل رسیدن به قدم بعد را دارد.» می بیند. این پروژه دیزاینرها را تشویق می کند تا به عنوان کاتالیزوری برای آینده عمل کنند. محصولات طراحی شده باید با هدف استفاده در آینده طراحی شده باشند.

طراحی هر ابزار و وسیله، اثاث و مبلمان، نوشت افزار و لوازم التحریر که در محیط کار و تحصیل و زندگی مورد استفاده قرار می‌گیرد، برای ارسال در این رقابت مناسب است. طرح‌های ارسالی باید اثر اصلی متقاضیان شرکت در رقابت بوده و نباید پیشتر و یا در زمان برگذاری این رقابت از آن بصورت عمومی رونمایی شده باشد.

داوران بر این ویژگی ها تمرکز می کنند: شفافیت ایده، درنظر گرفتن مسائل اجتماعی و طراحی که قابلیت تبدیل شده به ایده را داشته باشد. تمام علاقه مندان سراسر دنیا مجاز به شرکت در این رقابت هستند.

هزینه شرکت در مسابقه

  • رایگان است.

جوایز برندگان مسابقه

  • به بهترین طراحی جایزۀ نقدی ۲ میلیون ینی ژاپن – در حدود ۱۳ هزار دلار آمریکا – اهدا می‌شود. افزون بر این، سه جایزۀ نقدی ۵۰۰ هزار ینی به سه نفر برتر تعلق می گیرد. تا ده نفر نیز به عنوان برنده ی نسل جدید انتخاب می شوند و ۳۰ عزار ین ژاپن دریافت می کنند.

آخرین مهلت شرکت در مسابقه

  • ۹ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۸ مهر ۱۴۰۳)

لینک وبسایت مجری رویداد

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت برگزارکننده‌ی فراخوان مراجعه کنید.

این مطالب را هم بخوانید:

رد پالت را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی رد پالت سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، چاپ و بسته بندی است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی رد پالت را دنبال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *