• رد پالت، پالتی برای تمامی کسب و کارها
  • تلفن: 02188283411

خدمات چاپ

تمرکز شبکه چاپ رد پالت در حیطه فرم‌های عمومی و ارائه محصول‌های متنوع و با کـیفیت در این زمـینه است. این شبکه به عنوان یک واحـد تخصـصی در زمیـنه چاپ افسـت فعالیـت کرده و از این رو فاقـد آتـلیه طراحی عمومی برای کارهای کوچک است.با توجـه به این مطلـب مـی توان نتیجـه گـرفت که روند انجـام خـدمات در شبکه چاپ رد پالت مـناسـب برای چاپخانه‌ها، دفـاتر، مراکـز و کانون‌های تبلیـغاتی و بازاریابان محـترم صنـعت چاپ بوده و بهتر آنـست که سایـر مشـاغل غیر مرتبط، مشـاوره و طراحـی و آماده سـازی سفـارشـات را به آتـلیه‌های طراحـی و کـانون‌های تبلیغاتی دیگر بـسپارند.

نکات مهم قبل از سفارش محصولات چاپی

۱- سفارش محصولات چاپی زیر نیاز به مجوز از مراجع زیر صلاح دارد در غیر اینصورت از پذیرش سفارش معذوریم:

  • چاپ نشان های دولتی ، مهر استاندارد
  • برچسب های تمام لاتین
  • مواد خوراکی ، آرایشی ، بهداشتی ، دارویی و …
  • تولید مواد صنعتی و شیمیایی
  • برچسب های دارای سیب سلامت

یا ثبت سفارش هایی که ممنوعیت چاپی دارند اعم از :

  • مواردی که مغایر با موازین و قوانین کشور
  • توهین به اعتقادات یا اشخاص خاص
  • چهره ی ائمه اطهار
  • تصویر پول
  • تصاویر بانوان ( چهره یا اندام )
  • آموزش رقص
  • تصاویر بدنسازی
  • طرح های ورق های بازی یا مشابه آن
  • نصب آنتن ماهواره ای
  • شرکت های هرمی
  • انواع فال و تاتو

۲- از ارائه فایل های لایه باز کورلی و فوتوشاپ اکیدا خودداری نمایید.در صورت ارائه فایل با پسوندهای ذکر شده بروز هرگونه مشکل با سفارش دهنده بوده و شبکه مسئولیتی در این قبال نخواهد داشت.

۳- مد رنگی تمامی سفارشات CMYK بوده و از ارائه فایل هایی با مد رنگی RGB اکیدا خودداری نمایید.

۴- رزولوشن کلیه فایل های چاپی می بایست ۳۰۰DPI باشد. در صورت استفاده از رزولوشن کمتر و یا تبدیل فایل بی کیفیت به ۳۰۰DPI نتیجه چاپی شما با افت کیفیت مواجه خواهد شد.

۵- رعایت فاصله برش در تمامی سفارشات چاپی الزامی است.در فرم های ویزیت ساده و لیبل ها ۳ میلیمتر و در فرم های ویزیت فانتزی ،تراکت ها و سربرگ ها ۵ میلیمتر حاشیه امن برای برش رعایت کنید . همچنین رعایت فاصله برش ۷ میلی متری فایل های برجستگی از لبه کار الزامی است.

۶- رعایت فاصله برش در تمامی سفارشات چاپی قید شده در راهنمای محصولات الزامی است.در فرم های ویزیت ساده و لیبل ها ۳ میلیمتر و در فرم های ویزیت فانتزی ،تراکت هاو سربرگ ها ۵ میلیمتر حاشیه امن برای برش رعایت کنید . همچنین رعایت فاصله برش ۷ میلی متری فایل های برجستگی از لبه کار الزامی است.

۷- جهت استفاده از رنگ مشکی در سفارشات چاپی می بایست از کد رنگ های ذکر شده استفاده نمایید. در زمینه می بایست از کد رنگی C85.M70.Y65.K100 استفاده نمایید.

نکته: استفاده از رنگ سفید در این زمینه مستلزم استفاده از خط دور با ضخامت۰.۵ پوینت با رنگ K100 می باشد.

در فونت های مشکی می بایست از کد رنگی C0M0Y0K100 استفاده نمایید.استفاده از کد رنگی مشکی چهار رنگ باعث جابه جایی رنگ و ابطال شرایط گارانتی خواهد شد. همچنین کد رنگ مشکی در محصولات کارت های مدیریتی C80Y70M70K100 می باشد.

 

۸- در کلیه سفارشات طلاکوب حداقل ۲ میلیمتر خطای طلا وجود دارد لذا دقت داشته باشید در صورت حساسیت در سفارشتان بایستی این خطا را در بگیرید.همچنین فضای طلاکوب روی فایل چاپی می بایست خالی باشد.

۹- استفاده از فایل های مشترک طلاکوب و برجستگی به صورت مشترک اکیدا خودداری نمایید.این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی نظیر کنده شدن قسمت برجستگی،باقی ماندن پودر طلا زیر قسمت برجستگی خواهد شد که این موضوع باعث ابطال شرایط گارانتی خواهد شد.

۱۰- برای استفاده از فیلتر در سفارشات چاپی استفاده جهت بهبود دقت چاپی بهتر است از کادر استفاده شود.همچنین بهتر است قسمت هایی که فیلتر آنها کوچک یا به هم نزدیک است پیشنهاد می شود قسمت فیلتر یک پارچه گذاشته شود.

۱۱- عدم استفاده از کادر در سفارشات چاپی به زیبایی هر چه بیشتر نتیجه چاپی کمک شایانی خواهد کرد.دلایلی نظیر جابه جایی برش باعث قرینه نشدن کادر می شود و ابطال شرایط گارانتی را در پی خواهد داشت.

 

۱۲- کلیه سفارشات چاپی بین ۵ تا ۷ درصد در هر ۱۰۰۰ عددکسری به دلیل تست چاپ و خدمات پس از چاپ وجود خواهد داشت.این مهم را در نظر داشته باشید.

۱۳- کلیه سفارشات چاپی با توجه به کد رنگی به کار برده بعد از چاپ با ۱۵% اختلاف رنگی مواجه خواهد شد .این موضوع در هنگام مقایسه از چاپ تا چاپ تا ۳۰% اختلاف رنگی افزایش خواهد یافت.

۱۴- با توجه به تغییر مداوم مواد اولیه اعم از کاغذ،مرکب،روکش ها و …. کلیه سفارشات در فرم عمومی که حتی با اختلاف یک فرم چاپ شده باشند با هم قابل مقایسه نخواهند بود.

۱۵- امتداد رنگ در کلیه محدوده طراحی الزامی است.این کار از وجود سفیدی دور کارت پس از برش جلوگیری خواهد کرد.

۱۶- تلاش ما بر این است کلیه سفارشات را طبق جداول روزهای کاری قید شده در سایت  آماده تحویل نمائیم اما عواملی همچون خرابی دستگاه ممکن است پروسه آماده سازی را به تاخیر انداخته و تحویل سفارشات با اختلال مواجه شود.لذا خواهشمندیم این مهم را در سفارشات نمایشگاهی و پروازی در نظر گرفته و مشتریان خود را در جریان این امر قبل از ثبت سفارشاتی که زمان آماده شدن آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است قرار دهید.

خدمات چاپ

ما در بخش خدمات طراحی و چاپ، قادر به سرویس دهی در زمینه های زیر هستیم. تمامی محصولات چاپی توسط بهترین ماشین آلات و تجهیزات روز دنیا صورت می گیرد. در نتیجه خروجی که به دست مشتری می رسد همیشه رضایتمندی او را حاصل می کند که این موضوع هدف و وظیفه نهایی ما در ارائه خدمات چاپ است. سفارشات فقط در تعداد مندرج زیر هر محصول پذیرفته می شود. در صورت داشتن سفارش خارج از لیست زیر (چاپ اختصاصی) می توانید با یکی از راه های ارتباطی ما تماس گرفته تا راهنمایی های لازم مبذول گردد. بعلت نوسانات قیمت کاغذ مقدور به درج قیمت نیستیم. از طریق تلفن یا رسانه های پیام رسان میتوانید قیمت انواع خدمات را استعلام بگیرید.

تراکت تحریر ۸۰ گرم

بزودی راهنمای طراحی هریک از محصولات زیر در سایت بارگزاری می شود تا شما بتوانید بر اساس الگوی محصول مدنظر، خروجی بهینه را از ما دریافت نمایید. همچنین می توانید از بخش فروشگاه، در کمترین زمان ممکن از محصولات آماده که توسط مجموعه ردپالت طراحی و تولید شده است بهره مند شوید. ضمنا قبل از ثبت سفارش محصولات آماده مجموعه، امکان دریافت نمونه وجود دارد. برای دریافت نمونه محصول، پرداخت هزینه تک محصول و هزینه ارسال الزامی می باشد.

سفارش تمامی محصولات تنها در تیراژهای از قبل تعیین شده و مشخص در سایت صورت می پذیرد. در صورت کاهش یا افزایش تعداد سفارشات حتما تماس حاصل شود. در سفارشات عمده قیمت به میزان قابل توجه کاهش پیدا می کند و این به نفع مشتری خواهد بود.

کارت ویزیت لمینت برجسته مخملی دورگرد

اگر به دنبال چاپ کارت ویزیت‌های شخصی یا تجاری با طرح‌های جذاب و منحصر به فرد هستید، با ما همراه شوید. مفتخریم بالغ بر ۴۰ نوع کارت ویزیت با انواع مقواهای باکیفیت بهمراه خدمات متنوع پس از چاپ را به مشتریانمان ارائه دهیم. برای رویت و کسب اطلاعات بیشتر به بخش چاپ کارت ویزیت بروید.

برچسب ها در انواع مختلف با کاربردهای مختلف وجود دارند. برخی از آنها در صنایع نساجی و تعدادی در صنایع خودرو، قطعه سازی، بیمارستان، آزمایشگاهی، لوازم خانگی، فرش و موکت، رستوران، مواد غذایی و هر کالایی که نیاز به الصاق ایران کد دارد و در این صورت لیبل ها بر روی محصولات وارداتی و یا تولیدی چسبانده می شوند.

کلیه چاپ سربرگ ها و تراکت ها به صورت ۴ رنگ با بالاترین کیفیت می باشد. سربرگ امکان ارائه به صورت سرچسب ۱۰۰ تایی و یا بدون سرچسب را دارد. امکان چاپ سربرگ دو رو نیز برروی برگه تحریر ۸۰ گرم وجود دارد اما توصیه میگردد اگر قصد چاپ دو رو را دارید از تحریر ۱۰۰ گرم و یا سربرگ کتان ۱۲۰ گرم استفاده نمایید.

کارت پی وی سی از جنس پلی وینیل کلراید که نوعی پلاستیک مقاوم است و چاپ کارت PVC مدتهاست که به دلیل کیفیت بالای آن بیشتر از کارت های دیگر عمر می کنند . کارت پی وی سی بهترین گزینه برای چاپ رنگی تصاویر با کیفیت بالاست. این نوع کارت بسیار بادوام است و در برابر فشار، تغییرات دمایی یا آب و رطوبت آسیبی نمی‌بیند.

چاپ فلش مموری تبلیغاتی یکی از ابزارهای مهم در راهبردهای تبلیغاتی مدرن است که به کسب و کارها کمک می‌کند تا پیام‌ها و اطلاعات خود را به مخاطبان منتقل کنند. با توجه به اهمیت فلش مموری‌ها در جذب مشتریان و تبلیغات موثر، چاپ فلش مموری تبلیغاتی با طراحی شخصی و جذاب می‌تواند ابزاری کارآمد برای تبلیغات شما باشد.

تحویل سفارش غذای گرم و تازه برای همه‌ی ما لذت‌بخش است. شاید فکر کنید که خود محصول از بسته‌بندی آن مهم‌تر است، اما فراموش نکنید که طراحی بسته بندی فست فود عامل اصلی موفقیت یا شکست محصول نهایی در بازار است. ما در رد پالت علاوه بر چاپ اختصاصی روزانه حدود ۲۰نوع جعبه فست فودی آماده تولید و چاپ می کنیم