• شبکه تخصصی چاپ، بسته بندی و تبلیغات
  • تلفن: 02188283411

دعوت به همفکری برای اصلاح اساسنامه انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران

دعوت به همفکری برای اصلاح اساسنامه انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران
 

همکاران گرامی، اعضای محترم انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، به موجب پی‌گیری‌ها و راهنمایی‌های برحق شما عزیزان، برای بازسازی و اصلاح اساس‌نامه،هیئت مدیره، پس از بررسی، به این نظر رسید که با توجه به گوناگونی دیدگاه‌ها و نیازهای طراحان گرافیک، بسیار ضروریست تا از تجربه‌ی عملی و زوایای دید منحصربه‌‌فرد یکایک همکاران برای یافتن نسخه‌ای غنی و پالایش‌شده، بهره بَرَد تا ضمن پاسخ‌گویی به نیازهای کنونی، نقشه‌ی راه قانونی‌کار و فعالیت انجمن در آینده به‌دست آید.

اساس‌نامه‌ی کنونی حاصل تدبیر و نگرش پیشگامان بنیان‌گذار انجمن است. طبیعی‌ست پس از گذشت کمتر از سه دهه از عمر و فعالیت آن، با توجه به دگرگونی‌های اجتماعی و تغییر شگرف در شیوه و بنیان فعالیت در عرصه‌ی ‌عمل طراحان گرافیک، نیازمند بهبود، تغییر و تکمیل باشد.

در این راستا از همه‌ی اعضای انجمن دعوت می‌شود با مرور متن اساس‌نامه که فایل آن در وب‌سایت انجمن موجود است، هرگونه پیشنهاد خود برای اصلاح و بهبود اساس‌نامه را، به نشانی الکترونیک دبیرخانه info@igds.ir به صورت فایل پی‌دی اف ارسال فرمایند.

همکاران گرامی آگاهند که استخوان‌بندی عمومی اساس‌نامه و مفاهیم درونی آن، تابع قوانین عمومی کشور و قوانین مصوب وزارت کار در حوزه فعالیت انجمن است. از این‌رو، شیوه‌ی برخورد با کلیه‌ی مواد و تبصره‌ها، باید به طریقی باشد که سلامت قانونی کار و فعالیت همکاران را مورد پشتیبانی خود قرار دهد.

با توجه به موارد ذکر شده خواهشمند است پیشنهادات خود را تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۵در اختیار دبیرخانه‌‏ی انجمن قرار دهید.

تمامی پیشنهادات و نظرات شما همکاران گرامی، پس از دریافت، به طور کامل مورد بررسی قرار خواهد گرفت و پس از آن تغییرات و اصلاحات اعمال شده در متن اساس‌نامه، در اولین مجمع عمومی عادی، به اطلاع اعضاء رسیده و به رأی گذاشته خواهد شد.

رد پالت را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی رد پالت سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، چاپ و بسته بندی است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی رد پالت را دنبال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *