• شبکه تخصصی چاپ، بسته بندی و تبلیغات
  • تلفن: 02188283411

نخستین رویداد «دیزاین و مسئولیت اجتماعی با محوریت موشن گرافیکس» برگزار می‌شود

نخستین رویداد «دیزاین و مسئولیت اجتماعی با محوریت موشن گرافیکس» برگزار می‌شود
 

ورکشاپ پیش رو، نخستین ورکشاپ با موضوع مسئولیت اجتماعی و نقش دیزاین در آن خواهد بود که در چهار روز و با محوریت موشن گرافیکس برگزار خواهد شد.

 

این رویداد به همت انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، با همکاری انجمن صنفی طراحان گرافیک متحرک و مدرسه ویژه، در مؤسسه خیریه محک و مدرسه ویژه به مناسبت سی‌وسومین سالگرد تاسیس موسسه محک با هدف آگاهی افزایی در مورد کودکان مبتلا به سرطان و همچنین فعالیت‌ها و اقداماتی که در این زمینه انجام گرفته است برگزار می‌گردد.

در ورکشاپ چهار روزه‌ی این رویداد شرکت‌کنندگان پس از آشنایی با موضوع سرطان و مسائل و مشکلات کودکان مبتلا به این بیماری، با راهنمایی اساتید دوره به طرح موضوع و یافتن راه حل برای به‌نمایش درآوردن ایده‌های خود بصورت گرافیک متحرک (موشن گرافیکس) خواهند پرداخت.

روز اول شرکت‌کنندگان پس از آشنایی با موضوع سرطان، مسائل و مشکلات و راه‌های بهبود و درمان این بیماری، در موسسه محک به ایده‌پردازی و تهیه تصاویر و متریال مورد نظر برای طراح‌های خود خواهند پرداخت و مراحل اولیه اجرای ایده‌های خود را با نظارت اساتید آغاز خواهند نمود.

روز دوم در مدرسه ویژه اتودهای اولیه شرکت‌کنندگان بررسی شده و راهنمایی‌های لازم جهت بهبود طرح‌های اولیه توسط استاید و منتورها انجام خواهد‌گرفت.

روز سوم شرکت‌کنندگان طر ح‌های خود را برای متحرک‌سازی آماده کرده و با توجه به ایده‌ها، از تکنیک‌های مختلف برای متحرک‌سازی آثارخود استفاده خواهندکرد.

روز چهارم در مدرسه‌ی ویژه آثار شرکت‌کنندگان بررسی شده و راهنمایی‌های لازم جهت بهبود پروژه به آنها ارائه خواهد شد. در پایان روز چهارم تمامی خروجی‌های شرکت‌کنندگان دریافت شده و برای بررسی به هیئت‌ژوری ارائه خواهد شد.

 

شرایط شرکت در ورکشاپ

– حضور در این ورکشاپ رایگان بوده و اولویت با اعضای فعال انجمن‌‌های طراحان گرافیک و طراحان گرافیک متحرک می‌باشد.
– تعداد افراد شرکت کننده در این رویداد ۲۵ نفر بوده که انتخاب اعضای شرکت کننده پس از بررسی پورتفولیو و مصاحبه با ثبت نام کنندگان انجام می‌پذیرد.
– شرکت‌کنندگان در این رویداد باید آشنایی مقدماتی با طراحی گرافیک، موشن دیزاین و نرم‌افزارهای رایج آنها داشته باشند.
– شرکت‌کنندگان باید برای شرکت در هر چهار روز ورکشاپ زمان آزاد داشته باشند و در ساعات مشخص شده در محل تعیین شده بصورت کامل حضور داشته یابند تا بتوانند در مدت زمان برگزاری ورکشاپ به بهترین نتیجه‌ و خروجی برای آثار خود دست یابند.
– برای ثبت‌نام لازم است شرکت‌کنندگان فرم ثبت نام را تکمیل نموده و پورتفلیو یا لینک نمونه کارهای خود را به ایمیل دبیرخانه انجمن گرافیک motiongraphics@igds.ir ارسال نمایند.
– مهلت ارسال آثار و ثبت نام ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۳

 

شورای سیاست گذاری ورکشاپ

ابراهیم حقیقی، بهرام کلهرنیا، امراله فرهادی، ساعد مشکی، محمدرضا خاکساری، یاسمن‌دخت‌ دباغ، مریم محمدعلی

دبیر رویداد؛ محمدرضا خاکساری

دبیر اجرایی و هنری رویداد؛ علیرضا امتیاز

سرپرست و طراح ورکشاپ؛ سامان ارشدی

طراح گرافیک رویداد؛ سعید شکرنیا

اساتید دوره

ایده‌پردازی؛ مجید یوسف زاده

طراحی و اجرای اید‌ه؛ رامین رستمی

کارگردانی و متحرک‌سازی؛ سامان ارشدی

هیئت انتخاب آثار؛ امراله فرهادی، رامین رستمی، سامان ارشدی، سعیدرضا حق‌زارع، مجید یوسف‌زاده، علیرضا امتیاز

جهت ثبت‌نام مشخصات خود را به ایمیل motiongraphics@igds.ir ارسال نمایید در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۳۹۱۰۲۰۳۰ تماس حاصل فرمایید.

این مطالب را هم بخوانید:

رد پالت را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی رد پالت سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، چاپ و بسته بندی است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی رد پالت را دنبال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *