• رد پالت، پالتی برای تمامی کسب و کارها
  • تلفن: 02188283411

گوگل وان به رکورد ۱۰۰ میلیون کاربر دست پیدا کرد

گوگل وان به رکورد ۱۰۰ میلیون کاربر دست پیدا کرد

گوگل وان با دستیابی به ۱۰۰ میلیون کاربر اشتراکی، رکورد جدیدی برای خود ثبت کرد. سوندار پیچای، مدیرعامل گوگل، با انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق)، اعلام کرد تعداد مشترکان Google One به ۱۰۰ میلیون نفر رسیده است؛ سرویس اشتراک ترکیبی‌ای که در کنار ویژگی‌های خاص، فضای ذخیره‌سازی ابری اضافه‌ برای خدمات نرم‌افزاری این شرکت ازجمله درایو، جیمیل و فوتوز ارائه می‌دهد.

رسیدن به ۱۰۰ میلیون کاربر در سرویس گوگل وان، تلاش‌های غول جست‌وجوی اینترنت را برای ترغیب کاربران به استفاده از خدمات پولی مثل فضای ذخیره‌سازی نامحدود در درایو نشان می‌دهد.

در مقام مقایسه، برای یوتیوب پریمیوم حدود ۹ سال طول کشید به ۱۰۰ میلیون کاربر دست یابد؛ سرویسی که به کاربران اجازه می‌دهد با پرداخت هزینه‌ی ماهانه از تماشای ویدیو بدون تبلیغات مزاحم لذت ببرند و به ویژگی‌های دیگری مثل استریم موسیقی با کیفیت بالا و امکان پخش ویدیو در پس‌زمینه‌ی دستگاه دسترسی داشته باشند.

سرویس پولی گوگل وان سالانه ۱۰۰ دلار هزینه دارد و دو ترابایت فضای ذخیره‌سازی ابری، VPN و سیستم نظارت بر دارک‌وب را نیز دراختیار کاربران قرار می‌دهد. مشترکان این سرویس به نسخه‌ی تقویت‌شده‌ی هوش مصنوعی جمنای (Gemini) دسترسی دارند. امکانات این سرویس به‌زودی در اپ‌های دیگری مثل جیمیل و داکز نیز ارائه خواهند شد.

اشتراک گذاری در:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *