• رد پالت، پالتی برای تمامی کسب و کارها
  • تلفن: 02188283411

برنامه ویدیو مارکتینگ ۲talk آپارات منتشر شد

برنامه ویدیو مارکتینگ ۲talk آپارات منتشر شد

ویدیو کست ۲talk که یک برنامه تخصصی ویدیو مارکتینگ در ایران است، توسط استودیو آپارات تهیه و تولید شده است. در این برنامه سازندگان ویدیو و مدیران مارکتینگ برندها در مقابل هم قرار می‌گیرند و در مورد چالش‌ها و دغدغه‌های تولید یک ویدیوی اثربخش گفتگو می‌کنند.

براساس گزارش روابط عمومي آپارات، برنامه تو تاک شامل ۱۲ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای‌ است که از ۴ام دی ماه هر دوشنبه ساعت ۱۱ از کانال ۲talk در سایت آپارات پخش می‌شود. هچنین نسخه صوتی این برنامه را هم می‌توانید از پلتفرم‌های پادکست از جمله: شنوتو، کست باکس، اپل پادکست و گوگل پادکست گوش دهید.

موضوعات هر قسمت از برنامه ۲TALK

آپارات عنوان کرده است موضوع و مهمان‌های هر قسمت از ویدیو کست ۲talk متفاوت است.

قسمت اول برنامه توتاک

مهمان‌های قسمت اول راضیه تاجری مدیر دیجیتال مارکتینگ سابق اسنپ تریپ و محمدرضا اشرفی مدیر اجرایی کلاکت هستند. موضوعی که در این قسمت مورد بررسی قرار گرفته می‌شود “تاثیر ددلاین‌های کمپین‌های تبلیغاتی و مناسبت‌های فصلی محور در روند ساخت ویدیو” است.

قسمت دوم برنامه توتاک

مهمان‌های قسمت دوم حمید محمدی پور معاون بازاریابی و تبلیغات برندهای تسکو و پارس اپال و عرفان طلیسچی تولیدکننده تیزرهای تبلیغاتی با ۱۲ سال سابقه هستند. موضوعی که در این قسمت مورد بررسی قرار گرفته می‌شود “چالش‌های ساخت ویدیو برای معرفی محصول فیزیکی” است.

قسمت سوم برنامه توتاک

مهمان‌های قسمت سوم نینا جابری مدیر مارکتینگ و ماکان مهرپویا فیلمساز، تهیه کننده، مشاور رسانه و تبلیغات، مدیر خلاقیت و مدیر استودیوی خلاق مودندو هستند. موضوعی که در این قسمت مورد بررسی قرار گرفته می‌شود “اهمیت توزیع بودجه بین ساخت و تبلیغات ویدیو” است.

قسمت چهارم برنامه توتاک

مهمان‌های قسمت چهارم برنامه حمیدرضا سعادتی مدیر اجرایی سابق اسنپ اکسپرس و فعال در زمینه FinTech در کشور امارات و امیرحسین صادقی موسس و مدیر خانه تولید ۱۰ و تهیه‌کننده هستند. موضوعی که در این قسمت مورد بررسی قرار گرفته می‌شود “چالش‌های انتقال نیازمندی‌های تیم مارکتینگ به تیم تولید – انتقال صحیح و تاثیر آن در تایید نهایی” است.

قسمت پنجم برنامه توتاک

مهمان‌های قسمت پنجم برنامه امین فیض پور مدیر پرفورمنس مارکتینگ دیجی کالا و علیرضا میرهادی مدیر و موسس گیف استودیو هستند. موضوعی که در این قسمت مورد بررسی قرار گرفته می‌شود “تاثیر ویدیو مارکتینگ بر افزایش فروش – موشن یا رئال؟ ” است.

برندهای معروف استارتاپ در ایران

قسمت ششم برنامه توتاک

مهمان‌های قسمت ششم برنامه شایان فلاح مدیر اجرایی دیپ استودیو و علیرضا اعتضادی مدیر کمپین اسنپ پی هستند. موضوعی که در این قسمت مورد بررسی قرار گرفته می‌شود “چالش‌های ساخت ویدیو برای معرفی محصول فیزیکی” است.

قسمت هفتم برنامه توتاک

مهمان‌های قسمت هفتم برنامه محمودرضا چمنی مدیر مارکتینگ برند درسا و علی تاجیک مدیر تولید دیوار هستند. موضوعی که در این قسمت مورد بررسی قرار گرفته می‌شود “تفاوت ساخت و مارکتینگ ویدیو برای محصول و خدمت- از نیازمندی تا اجرا” است.

قسمت هشتم برنامه توتاک

مهمان‌های قسمت هشتم برنامه ستاره نیکنژاد مدیر سابق پرمورمنس مارکتینگ کافه بازار و محسن وفانژاد سردبیر ویجیاتو هستند. موضوعی که در این قسمت مورد بررسی قرار گرفته می‌شود “چالش‌های ساخت ویدیو در بازاریابی اپلیکیشن و بازی” است.

قسمت نهم برنامه توتاک

مهمان‌های قسمت نهم برنامه حمیدرضا سلیمانی مدیر مارکتینگ صباویژن و بهزاد مرعشیان مدیر تولید زومیت هستند. موضوعی که در این قسمت مورد بررسی قرار گرفته می‌شود “چالش‌های جذب اسپانسر برای برنامه‌سازی” است.

قسمت دهم برنامه توتاک

مهمان‌های قسمت دهم برنامه رضا مهدوی مدیر عامل موسس و مدیر عامل آژانس مهدوی و حامد میرفتاحی مدیر تولید سابق صباویژن هستند. موضوعی که در این قسمت مورد بررسی قرار گرفته می‌شود “تاثیر ویدیوهای ویروسی و گوریلا مارکتینگ در برندینگ- انواع ویدیو مناسب برای برندینگ” است.

قسمت یازدهم برنامه توتاک

مهمان‌های قسمت یازدهم برنامه حسین خمجانی مدیر مارکتینگ سابق آپارات و علیرضا اردوبادی موسس مدرسه اینورس هستند. موضوعی که در این قسمت مورد بررسی قرار گرفته می‌شود “چالش ساخت ویدیوهای تبلیغاتی در حوزه آموزش” است.

قسمت دوازدهم برنامه توتاک

مهمان‌های قسمت دوازدهم برنامه مهران فره راز مدیر روابط عمومی تترلند و یزدان گودرزی مدیر عامل آژانس اینورس هستند. موضوعی که با هم بررسی می‌کنند “تاثیر ویدیو مارکتینگ بر تصویر برند و روابط عمومی” است.

همه ما می‌دانیم که دیگر بازاریابی سنتی اثربخش نیست و دیجیتال مارکترها باید برای ترغیب مشتریان خود از راهکارهای دیگری استفاده کنند. ویدیو مارکتینگ راهی جدید برای ارتباط با مشتریان و جلب توجه آن‌هاست. آپارات عنوان کرده است با تولید برنامه ۲talk سعی بر آن دارد تا بتواند فاصله بین مدیران مارکتینگ و تولیدکنندگان محتوای ویدیویی را پر کند تا متخصصان هریک از این حوزه‌ها بتوانند با صرف انرژی و هزینه کمتر نتایج بهتری را بگیرند.

اشتراک گذاری در:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *