• رد پالت، پالتی برای تمامی کسب و کارها
  • تلفن: 02188283411

سخنگوی قوه قضائیه: با محتوای مجرمانه در پلتفرم‌های داخلی هم برخورد می‌شود

سخنگوی قوه قضائیه: با محتوای مجرمانه در پلتفرم‌های داخلی هم برخورد می‌شود

سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد که با انتشار محتوای مجرمانه در فضای مجازی برخورد می‌شود و در این زمینه استثنایی قائل نمی‌شون، حتی اگر این محتوا در پیام‌رسان‌های داخلی منتشر شده باشد.

اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری گفت: برخورد با انتشار محتوای مجرمانه در فضای مجازی بر اساس فهرست مصادیق محتوای مجرمانه و مصوباتی است که کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه، مراجع قضایی و نهادهای مسئول در این خصوص صادر می‌کنند. این مسئله استثنا ندارد و درخصوص پیام‌رسان‌های داخلی هم همین‌طور است.»

او با اشاره به شیوه‌های اعلام تخلف اعلام کرد: «اعلام انتشار این تخلفات براساس گزارش مردمی به کارگروه، گزارش اعضای کارگروه یا طرح شکایت توسط اشخاص، ضابطین و نهادهای ذی‌ربط صورت می‌گیرد.»

او ادامه داد: «تعداد محدودی از کاربران به‌طور مستمر بر فضای مجازی نظارت می‌کنند. آنها هم اگر محتوای مجرمانه مشاهده کردند، می‌توانند به کارگروه تعیین مصادیق گزارش دهند تا اقدامات لازم انجام شود. دستگاه قضایی نسبت به این امور بی‌تفاوت نیست و با دقت و سرعت مسائل را رصد کرده و به تخلفات آشکار و غیرآشکار (که زمینه آشکارشدنشان فراهم است) رسیدگی خواهد کرد.»

اشتراک گذاری:

رد پالت را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی رد پالت سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی رد پالت را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *